Leestafel forum Forum Index Leestafel forum
Terug naar de Leestafel site

Klik hier om naar het poezie-forum te gaan

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen   
  Doneer!Doneer!   

Arthur Wevers - Bittergarnituur (debuut)

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie   printer-friendly view    Leestafel forum Forum Index -> Door leden gelezen boeken en samenleesboeken
Auteur Bericht
Dettie
Site Admin

BerichtGeplaatst: Zo jul 05, 2009 14:46    Onderwerp: Arthur Wevers - Bittergarnituur (debuut) Reageer met quote

Wat bijzonder aan dit boek is, is dat Wevers voor een roman in sonnetvorm gekozen heeft. De sonnetten vormen tesamen het verhaal. In het begin is het even wennen maar na verloop van tijd lees je het als 'gewoon' verhaal. Persoonlijk vind ik het knap om dit te kunnen zonder in gekunselde taal te vervallen omdat het moet rijmen.

Lees het verslag, klik hier http://www.leestafel.info/debuten

Dettie
Naar boven
Marjo

BerichtGeplaatst: Zo jul 05, 2009 20:45    Onderwerp: Reageer met quote

Als ik dit zo lees, dan denk ik niet dat ik plezier zou beleven aan dit boek. Gewoon niet mijn smaak.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie   printer-friendly view    Leestafel forum Forum Index -> Door leden gelezen boeken en samenleesboeken Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Gehost door MessageBoard.nl