Leestafel forum Forum Index Leestafel forum
Terug naar de Leestafel site

Klik hier om naar het poezie-forum te gaan

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen   
  Doneer!Doneer!   

Jan Paul Schutten - Graaf Sandwich (7-9 jaar)

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie   printer-friendly view    Leestafel forum Forum Index -> Kinder- en jongerenboeken
Auteur Bericht
Dettie
Site Admin

BerichtGeplaatst: Vr okt 09, 2009 10:34    Onderwerp: Jan Paul Schutten - Graaf Sandwich (7-9 jaar) Reageer met quote

De kinderboekenweek 2009 heeft als thema Aan tafel! eten en snoepen (in kinderboeken).
In dit boek lees je heel veel over eten en snoep maar het is niet één verhaal over bijvoorbeeld kinderen die graag snoep eten. Dit boek vertelt van alles over waar eten vandaan komt en waarom eten zo heet en hoe bepaalde recepten bedacht zijn.

Lees verder, klik hier http://www.leestafel.info/jan-p-schutten

Dettie

Laatst aangepast door Dettie op Di dec 15, 2009 13:08, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Marjo

BerichtGeplaatst: Ma dec 14, 2009 20:06    Onderwerp: Reageer met quote

Net dat ene verhaal over de pizza Margherita kende ik, maar de rest was helemaal nieuw voor mij.
Leuk boekje!

Lees het verslag, klik hier http://www.leestafel.info/jan-p-schutten

Marjo
Naar boven
Dettie
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di dec 15, 2009 13:06    Onderwerp: Reageer met quote

Ja ik vond het ook een leuk boekje, nu maar hopen dat kinderen het ook leuk vinden.

Dettie
Naar boven
Marjo

BerichtGeplaatst: Di dec 15, 2009 13:36    Onderwerp: Reageer met quote

Op de basisschool zullen ze het volgend jaar gaan lezen denk ik zo, dus dan hoor ik hun mening wel!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie   printer-friendly view    Leestafel forum Forum Index -> Kinder- en jongerenboeken Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Gehost door MessageBoard.nl